Gör Beställning
Fyll i formuläret till höger (eller nedan om du använder telefon)
1: Fyll i uppgifterna så tydligt som möjligt. Språk: Svenska / Engelska 2: Invänta bekräftelsemejl (Skickas inom ett dygn) 3: Betala din order (Även faktura måste betalas innan order skickas) 4: Vid val av hämtning i Sunne/Arvika meddelar vi när order är redo 5: Din beställning skickas vid val av frakt (Leveransbekräftelse skickas till dig) |
Håll muspekaren över frågetecknet för exempel
OBS! Kontrollera att uppgifterna är korrekta innan du trycker på "skicka"!
För mer information kring hantering av personuppgifter: Klicka här
|
Artiklar
Leveranstid: Upp till 20 dagar
Leveranssätt: Hämtning i Sunne/Arvika eller frakt Leverans inom Sverige: kostnad vid frakt: 65 kr (Spårbart, upp till 1 kg) 100 kr (Spårbart, upp till 2 kg) 125 kr (Spårbart, upp till 3 kg) |
Leverans utomlands:
Kostnad vid frakt: Inom Europa: 110 kr (Spårbart, upp till 1 kg) 215 kr (Spårbart, upp till 2 kg) Övriga världen: 150 kr (Ej spårbart, upp till 1 kg) 280 kr (Ej spårbart, upp till 2 kg) Leveranstid: Upp till 30 dagar (Leverans utanför Sverige) |
Keps
250 kr - 100 % Bomull - Justerbar stängning med metallspänne - Logga i brodyr - Vadderad Skärm - Vikt: 110 gram (För ev. frakt) |
Premium Hoodie
450 kr Storlek S - 3XL - Klassisk passform (Unisex) - 50 % Bomull & 50 % Polyester - Storleksguide - Vikt: 550 gram (För ev. frakt) |
Standard Hoodie
400 kr Storlek S - 3XL - Klassisk passform (Unisex) - 50 % Bomull & 50 % Polyester - Storleksguide - Vikt: 550 gram (För ev. frakt) |
Standard T-Shirt
200 kr Storlek: S - 3XL - Semi-fitted unisex - 100 % Ringspunnen bomull - Storleksguide |
Solglasögon
100 kr - Polykarbonat Plast - 14 L x 14 B x 5 H cm - Överensstämmer med EN ISO 12312-1 och UV 400 - Linser klassificeras som kategori 3 - Vikt: 26 gram (För ev. frakt) |
Köpvillkor
Vid erlagd order godkänns samtliga punkter nedan
1. Information om Magnusson Racing
Namn: Andreas Magnusson
Adress: Smedjegatan 20C, 686 35 Sunne, Sverige
Kontakt: [email protected] / +46 73 983 36 95
Organisationsnummer: 971118-3997
VAT: SE971118399701
2. Beställning
- Beställning anses slutförd efter att beställningsformulär skickats till oss.
- Saknar vi uppgifter vid erlagd beställning kontaktar vi dig.
- Vid slutförd beställning skickas orderbekräftelse till din e-postadress. I bekräftelsen finner du alla uppgifter om produkter, pris, fakturerings- och leveransadress
- Orderbekräftelse skickas inom ett dygn från och med slutförd beställning.
- Om något är fel i orderbekräftelsen ska du omedelbart kontakta oss via [email protected]
3. Leverans
- Normala leveranstider: Upp till 20 dagar inom Sverige. Upp till 30 dagar vid frakt utanför Sverige.
- Vid längre leveranstider kontaktar vi dig.
- Leverans möjlig till hela världen.
- Beställningar lagda på helger skickas tidigast måndagen efter.
- Vid försenad leverans: Kontakta oss genom mejl till: [email protected] eller tel: +46 73 - 983 36 95.
- Om inte paket hämtas ut debiterar vi dig för hela fraktkostnaden. Paket ligger vanligtvis kvar hos Postnord i 4 veckor.
Leveranssätt: Frakt med Postnord eller upphämtning av dig i Arvika/Sunne.
Fraktkostnad inom Sverige:
Max 1 kg - 65 kr
1-2 kg - 100 kr
2-3 kg - 125 kr
3-5 kg - 149 kr
5-10 kg - 200 kr
10 - 15 kg - 240 kr
15 - 20 kg - 285 kr
Fraktkostnad utanför Sverige:
Inom Europa:
110 kr (Max 1 kg)
215 kr (1-2 kg)
Övriga världen:
150 kr (Ej spårbart, upp till 1 kg)
280 kr (Ej spårbart, upp till 2 kg)
Leverans med vikt över 2 kg till land utanför Sverige är ej möjligt.
Alla leveranser skickas som spårbara paket (Förutom försändelser utanför Europa). Efter att försändelse lämnats till Postnord har inte vi något ansvar om försändelsen skulle skadas eller försvinna.
4. Priser
- Alla priser anges i SEK.
- Alla priser innehåller 25 % moms.
- Vi reserverar oss för prisändringar pga. prisändringar hos leverantör, tryckfel i prislistan samt felaktigheter i priser beroende på felaktig information. Vi förbehåller oss rätten att justera priset.
- Pris kan ändras av oss fram tills att orderbekräftelse skickats.
- Sker prisjustering efter slutförd beställning, men innan utskick av orderbekräftelse kontaktar vi dig för godkännande av prisjusteringen.
5. Betalning
- Betalning ska vara oss tillhanda senast 30 dagar efter att beställning slutförts.
- Dröjsmålsränta 8 %.
- Betalningsmetoder är faktura, swish eller kontant vid personlig upphämtning av vara.
- Order måste betalas innan leverans sker.
6. Ångerrätt
- Ångerrätten är 14 dagar.
- Ångerrätten påbörjas 5 dagar efter att vi skickat beställningen. Om det går mer än 5 dagar från att vi skickat beställningen tills dess att du mottagit den så förlängs ångerrätten och gäller från och med att du mottagit beställningen.
- Det går ej avbryta eller ändra en order efter att leveransbekräftelse skickats. Vid detta läge måste du vänta på att beställningen ankommer till dig.
- Du står för returfrakt om inte produkt är defekt eller om vi packat fel.
- Returer skickas som paket eller brev.
- Vi betalar inte ut postförskottspaket.
- För nyttjande av ångerrätt skickas mejl till [email protected]. I meddelandet ska det tydligt framgå ditt namn, din adress, e-postadress, ordernummer samt vilka varor returneringen gäller. Du behöver även ange orsak till att du ångrat dig.
Ångerrätten gäller inte när:
- Plombering (etikett) har tagits bort av dig.
7. Reklamation
- Vi inspekterar alla varor innan de skickas till dig. Skulle det trots allt finnas fel/skador åtar vi oss att kostnadsfritt åtgärda felet.
- Klagomål skickas till [email protected] omedelbart efter att fel/skada upptäckts. Ange ditt namn, e-postadress, ordernummer samt beskrivning av felet/skadan.
- Du måste få godkännande av oss innan defekt vara kan returneras till oss.
- Om vi inte lyckas att åtgärda felet eller leverera en liknande produkt, återbetalar vi dig för den defekta produkten i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning.
- Vi står för returfrakt vid godkända reklamationer.
8. Ansvarsbegränsning
- Vi tar inget ansvar för indirekta skador som kan uppstå pga. produkten.
- Vi accepterar inget ansvar för förseningar/fel till följd av omständigheter utanför företagets rådande (Force Majeure). Dessa omständigheter kan exempelvis vara arbetskonflikt, eldsvåda, krig, myndighetsbeslut, förminskad eller utebliven leverans från leverantör.
- Vidare tas inget ansvar för eventuella förändringar på produkter/produktegenskaper som ändrats av respektive leverantör och andra faktorer utanför vår kontroll.
8.1 Produktinformation
- Vi reserverar oss för eventuella tryckfel på webbplatsen samt slutförsäljning av produkt.
- Vi kan inte garantera att bilderna återspeglar produkternas exakta utseende. Men vi försöker exponera produkterna så korrekt som möjligt.
9. Ändringar av köpevillkoren
- Vi förbehåller oss rätten att när som helst göra förändringar i dessa villkor. De ändrade villkoren publiceras på webbplatsen. Du godkänner de uppdaterade villkoren vid erlagd order.
10: Tvist och lagval
- Vid tvist som inte kan lösas mellan oss och kunden kan du som kund vända dig till Allmänna Reklamationsnämnden, arn.se. Boende i annat EU-land än Sverige kan lämna klagomål online via EU-kommissionens plattform för medling i tvister http://ec.europa.eu/consumers/odr.
- Vid eventuell tvist följer vi beslut från ARN eller motsvarande tvistlösningsorgan.
1. Information om Magnusson Racing
Namn: Andreas Magnusson
Adress: Smedjegatan 20C, 686 35 Sunne, Sverige
Kontakt: [email protected] / +46 73 983 36 95
Organisationsnummer: 971118-3997
VAT: SE971118399701
2. Beställning
- Beställning anses slutförd efter att beställningsformulär skickats till oss.
- Saknar vi uppgifter vid erlagd beställning kontaktar vi dig.
- Vid slutförd beställning skickas orderbekräftelse till din e-postadress. I bekräftelsen finner du alla uppgifter om produkter, pris, fakturerings- och leveransadress
- Orderbekräftelse skickas inom ett dygn från och med slutförd beställning.
- Om något är fel i orderbekräftelsen ska du omedelbart kontakta oss via [email protected]
3. Leverans
- Normala leveranstider: Upp till 20 dagar inom Sverige. Upp till 30 dagar vid frakt utanför Sverige.
- Vid längre leveranstider kontaktar vi dig.
- Leverans möjlig till hela världen.
- Beställningar lagda på helger skickas tidigast måndagen efter.
- Vid försenad leverans: Kontakta oss genom mejl till: [email protected] eller tel: +46 73 - 983 36 95.
- Om inte paket hämtas ut debiterar vi dig för hela fraktkostnaden. Paket ligger vanligtvis kvar hos Postnord i 4 veckor.
Leveranssätt: Frakt med Postnord eller upphämtning av dig i Arvika/Sunne.
Fraktkostnad inom Sverige:
Max 1 kg - 65 kr
1-2 kg - 100 kr
2-3 kg - 125 kr
3-5 kg - 149 kr
5-10 kg - 200 kr
10 - 15 kg - 240 kr
15 - 20 kg - 285 kr
Fraktkostnad utanför Sverige:
Inom Europa:
110 kr (Max 1 kg)
215 kr (1-2 kg)
Övriga världen:
150 kr (Ej spårbart, upp till 1 kg)
280 kr (Ej spårbart, upp till 2 kg)
Leverans med vikt över 2 kg till land utanför Sverige är ej möjligt.
Alla leveranser skickas som spårbara paket (Förutom försändelser utanför Europa). Efter att försändelse lämnats till Postnord har inte vi något ansvar om försändelsen skulle skadas eller försvinna.
4. Priser
- Alla priser anges i SEK.
- Alla priser innehåller 25 % moms.
- Vi reserverar oss för prisändringar pga. prisändringar hos leverantör, tryckfel i prislistan samt felaktigheter i priser beroende på felaktig information. Vi förbehåller oss rätten att justera priset.
- Pris kan ändras av oss fram tills att orderbekräftelse skickats.
- Sker prisjustering efter slutförd beställning, men innan utskick av orderbekräftelse kontaktar vi dig för godkännande av prisjusteringen.
5. Betalning
- Betalning ska vara oss tillhanda senast 30 dagar efter att beställning slutförts.
- Dröjsmålsränta 8 %.
- Betalningsmetoder är faktura, swish eller kontant vid personlig upphämtning av vara.
- Order måste betalas innan leverans sker.
6. Ångerrätt
- Ångerrätten är 14 dagar.
- Ångerrätten påbörjas 5 dagar efter att vi skickat beställningen. Om det går mer än 5 dagar från att vi skickat beställningen tills dess att du mottagit den så förlängs ångerrätten och gäller från och med att du mottagit beställningen.
- Det går ej avbryta eller ändra en order efter att leveransbekräftelse skickats. Vid detta läge måste du vänta på att beställningen ankommer till dig.
- Du står för returfrakt om inte produkt är defekt eller om vi packat fel.
- Returer skickas som paket eller brev.
- Vi betalar inte ut postförskottspaket.
- För nyttjande av ångerrätt skickas mejl till [email protected]. I meddelandet ska det tydligt framgå ditt namn, din adress, e-postadress, ordernummer samt vilka varor returneringen gäller. Du behöver även ange orsak till att du ångrat dig.
Ångerrätten gäller inte när:
- Plombering (etikett) har tagits bort av dig.
7. Reklamation
- Vi inspekterar alla varor innan de skickas till dig. Skulle det trots allt finnas fel/skador åtar vi oss att kostnadsfritt åtgärda felet.
- Klagomål skickas till [email protected] omedelbart efter att fel/skada upptäckts. Ange ditt namn, e-postadress, ordernummer samt beskrivning av felet/skadan.
- Du måste få godkännande av oss innan defekt vara kan returneras till oss.
- Om vi inte lyckas att åtgärda felet eller leverera en liknande produkt, återbetalar vi dig för den defekta produkten i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning.
- Vi står för returfrakt vid godkända reklamationer.
8. Ansvarsbegränsning
- Vi tar inget ansvar för indirekta skador som kan uppstå pga. produkten.
- Vi accepterar inget ansvar för förseningar/fel till följd av omständigheter utanför företagets rådande (Force Majeure). Dessa omständigheter kan exempelvis vara arbetskonflikt, eldsvåda, krig, myndighetsbeslut, förminskad eller utebliven leverans från leverantör.
- Vidare tas inget ansvar för eventuella förändringar på produkter/produktegenskaper som ändrats av respektive leverantör och andra faktorer utanför vår kontroll.
8.1 Produktinformation
- Vi reserverar oss för eventuella tryckfel på webbplatsen samt slutförsäljning av produkt.
- Vi kan inte garantera att bilderna återspeglar produkternas exakta utseende. Men vi försöker exponera produkterna så korrekt som möjligt.
9. Ändringar av köpevillkoren
- Vi förbehåller oss rätten att när som helst göra förändringar i dessa villkor. De ändrade villkoren publiceras på webbplatsen. Du godkänner de uppdaterade villkoren vid erlagd order.
10: Tvist och lagval
- Vid tvist som inte kan lösas mellan oss och kunden kan du som kund vända dig till Allmänna Reklamationsnämnden, arn.se. Boende i annat EU-land än Sverige kan lämna klagomål online via EU-kommissionens plattform för medling i tvister http://ec.europa.eu/consumers/odr.
- Vid eventuell tvist följer vi beslut från ARN eller motsvarande tvistlösningsorgan.